Substantiv i bestemt form, flertall.
Forlagssjefene er ansvarlige for publisering og virksomhetens strategiske retning.
Forlagssjefene har ansvaret for å velge hvilke bøker som skal publiseres.
Forlagssjefene møtes årlig for å diskutere bransjetrender.
Forlagssjefene møtes hver uke for å diskutere nye prosjekter.
Forlagssjefene møttes for å diskutere nye utgivelser.
Substantiv
Grunnform: forlagssjef
De er forlagssjefer i ulike forlag.
Det er mange forlagssjefer i Norge.
En forlagssjef må ha god kjennskap til markedet.
En forlagssjef må være ansvarlig for publikasjon og redaksjonelle avgjørelser.
En forlagssjef må være dyktig i å lede og styre.
En forlagssjef må være godt kjent med bokmarkedet.
Forlagssjefen er ansvarlig for utgivelsene.
Forlagssjefen har ansvar for hele forlaget.
Forlagssjefen har ansvar for redaksjonelle beslutninger.
Forlagssjefen har ansvaret for å velge hvilke bøker som skal publiseres.
Forlagssjefen har ansvaret for hele virksomheten.
Forlagssjefene er ansvarlige for publisering og virksomhetens strategiske retning.
Forlagssjefene har ansvaret for å velge hvilke bøker som skal publiseres.
Forlagssjefene møtes årlig for å diskutere bransjetrender.
Forlagssjefene møtes hver uke for å diskutere nye prosjekter.
Forlagssjefene møttes for å diskutere nye utgivelser.
Forlagssjefer må være ansvarlige for publikasjon og redaksjonelle avgjørelser.
Forlagssjefer må være dyktige ledere og forhandlere.
Forlagssjefer må være gode kommunikatører.
Han er forlagssjef i et stort forlag.