Substantiv i ubestemt form, entall.
Bedriften brukte et konkurransemiddel for å få en fordel i markedet.
Et godt konkurransemiddel kan gjøre en stor forskjell.
Et konkurransemiddel er nødvendig for å oppnå konkurransefortrinn.
Et konkurransemiddel kan være en ny teknologi eller en innovativ markedsstrategi.
Et konkurransemiddel kan være en strategi.
Konkurransemiddel brukes for å oppnå konkurransefortrinn i markedet.
Substantiv
Grunnform: konkurransemiddel
Bedriften brukte et konkurransemiddel for å få en fordel i markedet.
Bedriften har utviklet flere konkurransemidler for å øke sin markedsandel.
Et godt konkurransemiddel kan gjøre en stor forskjell.
Et konkurransemiddel er nødvendig for å oppnå konkurransefortrinn.
Et konkurransemiddel kan være en ny teknologi eller en innovativ markedsstrategi.
Et konkurransemiddel kan være en strategi.
Konkurransemiddel brukes for å oppnå konkurransefortrinn i markedet.
Konkurransemiddelet brukes for å oppnå konkurransefortrinn i markedet.
Konkurransemiddelet er et viktig verktøy.
Konkurransemiddelet er nødvendig for å oppnå konkurransefortrinn.
Konkurransemiddelet refererer til de ressursene, strategiene eller verktøyene som brukes for å oppnå konkurransefortrinn i markedet.
Konkurransemiddelet viste seg å være svært effektivt.
Konkurransemidla ble brukt på en måte som var både etisk og lovlig.
Konkurransemidlene benyttes for å fremme konkurranse.
Konkurransemidlene brukes for å oppnå konkurransefortrinn i markedet.
Konkurransemidlene er nødvendige for å oppnå konkurransefortrinn.
Konkurransemidlene våre er bedre enn konkurrentens.
Konkurransemidler brukes for å oppnå konkurransefortrinn i markedet.
Konkurransemidler er nødvendige for å oppnå konkurransefortrinn.
Konkurransemidler er ressurser eller verktøy.
Konkurransemidlet vårt er det beste på markedet.
Selskapet hadde flere konkurransemidler for å nå sine mål.
Vi har flere konkurransemidler som kan hjelpe oss å vinne.