Substantiv i bestemt form, flertall.
Markedssjefene er ansvarlige for å utvikle og implementere strategier.
Markedssjefene i selskapet har gjort en god jobb.
Markedssjefene møtes hver uke for å diskutere strategi.
Markedssjefene møttes for å diskutere strategi.
Markedssjefer er personer som har ansvar for markedsføring, salg og strategiske beslutninger i en organisasjon.
Substantiv
Grunnform: markedssjef
En markedssjef er ansvarlig for å utvikle og implementere strategier.
En markedssjef har ansvar for markedsføring, salg og strategiske beslutninger i en organisasjon.
En markedssjef må være dyktig i markedsføring.
En markedssjef må være godt kjent med markedstrender.
Markedssjefen er ansvarlig for å utvikle og implementere strategier.
Markedssjefen har ansvar for å lede markedsteamet.
Markedssjefen har ansvar for markedsføring, salg og strategiske beslutninger i organisasjonen.
Markedssjefen i selskapet har gjort en god jobb.
Markedssjefen presenterte selskapets nye produkt.
Markedssjefene er ansvarlige for å utvikle og implementere strategier.
Markedssjefene i selskapet har gjort en god jobb.
Markedssjefene møtes hver uke for å diskutere strategi.
Markedssjefene møttes for å diskutere strategi.
Markedssjefer er ansvarlige for å utvikle og implementere strategier.
Markedssjefer er personer som har ansvar for markedsføring, salg og strategiske beslutninger i en organisasjon.
Markedssjefer fra ulike bransjer deltok på konferansen.
Vi søker en markedssjef til vårt selskap.
Vi søker etter flere markedssjefer til vårt team.
Vi søker markedssjefer til vårt selskap.