Substantiv i bestemt form, entall.
Personalsekretæren er ansvarlig for administrasjon og støtte innen personalforvaltning i en organisasjon.
Personalsekretæren i selskapet er ansvarlig for å administrere HR-funksjoner.
Substantiv
Grunnform: personalsekretær
En personalsekretær er ansvarlig for administrasjon og støtte innen personalforvaltning i en organisasjon.
En personalsekretær er en profesjonell som administrerer og støtter HR-funksjoner.
Personalsekretæren er ansvarlig for administrasjon og støtte innen personalforvaltning i en organisasjon.
Personalsekretæren i selskapet er ansvarlig for å administrere HR-funksjoner.
Personalsekretærene er ansvarlige for administrasjon og støtte innen personalforvaltning i en organisasjon.
Personalsekretærene i selskapet er ansvarlige for å administrere HR-funksjoner.
Personalsekretærer er ansvarlige for administrasjon og støtte innen personalforvaltning i en organisasjon.
Vi søker etter dyktige personalsekretærer til vårt selskap.