Substantiv i bestemt form, entall.
Protokollavdelinga har ansvar for å dokumentere alle møter.
Protokollavdelingen er ansvarlig for dokumentene.
Protokollavdelingen er en viktig del av organisasjonen.
Protokollavdelingen holder møte hver uke.
Protokollavdelingen i institusjonen håndterer all kommunikasjon med ledelsen.
Substantiv
Grunnform: protokollavdeling
Det finnes flere protokollavdelinger i byen som tilbyr sine tjenester.
Det finnes flere protokollavdelinger i byen.
Det finnes flere protokollavdelinger i organisasjonen.
En protokollavdeling er en enhet som håndterer protokoller og dokumenter.
En protokollavdeling er en viktig del av enhver organisasjon.
En protokollavdeling har ansvar for å dokumentere alle møter.
En protokollavdeling holder møte hver uke.
Hun leder en protokollavdeling.
Protokollavdelinga har ansvar for å dokumentere alle møter.
Protokollavdelingen er ansvarlig for dokumentene.
Protokollavdelingen er en viktig del av organisasjonen.
Protokollavdelingen holder møte hver uke.
Protokollavdelingen i institusjonen håndterer all kommunikasjon med ledelsen.
Protokollavdelingene har ansvar for å dokumentere alle møter.
Protokollavdelingene holder møter hver uke.
Protokollavdelingene i organisasjonen har ansvar for å oppbevare alle offisielle dokumenter.
Protokollavdelingene i organisationen er ansvarlige for å håndtere alle offisielle dokumenter.
Protokollavdelingene samarbeider godt.