![En person som vurderer effekten av en reklamekampanje](/img/415190/415190_411606_352x198.webp)
reklameevalueringen
Substantiv i bestemt form, entall.
Reklameevalueringen viser at kampanjen har vært vellykket.
Substantiv
Grunnform: reklameevaluering
- Reklameevaluering er en prosess hvor man vurderer effekten av en reklamekampanje. Dette kan gjøres gjennom å analysere data og informasjon om kampanjen, slik som hvordan den har blitt mottatt av målgruppen, hvordan den har påvirket salget, og hvordan den har bidratt til å bygge merkevarens omdømme.
Reklameevalueringen viser at kampanjen har vært vellykket.
Reklameevalueringene viser at våre kampanjer har vært vellykkede.
Vi har gjennomført flere reklameevalueringer av våre kampanjer.
Vi skal gjennomføre en reklameevaluering av kampanjen.
Synonymer til reklameevalueringRelaterte til reklameevalueringPå andre språk